Ghid nunta

Translate

miercuri, 25 noiembrie 2015

500 aprecieri ale paginii facebook


Wow, 500 aprecieri!Va multumesc din tot sufletul tuturor si fiecaruia in parte, datorita voua pagina Invitatii unice handmade a ajuns la primul prag de like-uri mai devreme decat m-as fi asteptat.Sunt foarte bucuroasa, este un mare pas pentru mine, si cu aceasta ocazie tin sa imi cer scuze pentru lunga absenta atat de pe pagina, cat si de pe blog.
Imi doresc mult sa imi urmez in continuare pasiunea si sa progresez realizand cat mai multe modele noi de invitatii dar, din pacate, datorita numeroaselor schimbari din viata mea si a familiei mele, sunt nevoita sa fac o pauza.Voi reveni bineinteles-sper cat de curand- pentru ca deja aceasta activitate a devenit pentru mine mai mult decat pasiune si de aceea nu voi renunta niciodata definitiv la ea.
Inca o data va multumesc pentru aprecieri si recomandari, sperand ca veti intelege si ca nu v-am dezamagit prea mult :)!Sa aveti o zi cat mai senina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu